Lees nu: Het online ETP Magazine

Met veel plezier en trots introduceren wij het ETP Magazine! Wij houden u zo graag op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen en geven u een kijkje achter de schermen van onze projecten. 

Bedrijfskledingcollecties bestaan uit prachtige kleurpaletten, dessins, hoogwaardige en soms zeer innovatieve materialen en diverse silhouetten; sommige ontworpen door bekende modeontwerpers, andere door onze eigen getalenteerde designers. Modieuze collecties, die niet alleen een belangrijke rol spelen als ondersteuning van de identiteit en imago van een bedrijf, maar ook voor de uitstraling en het comfort van medewerkers en daarmee de klantbeleving versterkt.

Aan welke projecten werkt ETP en welke hebben wij recent afgerond? Hoe worden onze collecties en producten gemaakt en samengesteld? Wat komt er allemaal bij kijken? Wie zijn de mensen achter ETP? En hoe denkt ETP over MVO? Dit en meer leest u vanaf nu in het online ETP magazine!

ABN AMRO
MONUTA


“Nederlandse bedrijven hechten veel waarde aan goede bedrijfskleding. Zij zien het belang van kleding in als onderdeel van de totale presentatie van het bedrijf en de rol die medewerkers daarin hebben. Een totale presentatie waarover goed is nagedacht en waarin stevig wordt geïnvesteerd.

Het zou een gemiste kans zijn om deze presentatie, en daarmee het aandeel dat medewerkers hebben met hun kleding in het versterken van een bepaald beeld en de klantbeleving, aan het toeval over te laten.”

Barbara Schothorst, Managing Director ETP

W AMSTERDAM
ING

“Bedrijfskleding is een onderwerp waar veel mensen niet bij stil staan. Dit terwijl men er wel mee in aanraking komt en het op veel verschillende plaatsen zichtbaar is. Een bezoek aan de bank, supermarkt of telefoonwinkel, een uitvaart bijwonen of een rit in het openbaar vervoer: bedrijfskleding is overal! 

Nederlandse bedrijven hechten veel waarde aan goede bedrijfskleding. Zij zien het belang van kleding in als onderdeel van de totale presentatie van het bedrijf en de rol die medewerkers daarin hebben. Een totale presentatie waarover goed is nagedacht en waarin stevig wordt geïnvesteerd. Het zou een gemiste kans zijn om deze presentatie, en daarmee het aandeel dat medewerkers hebben met hun kleding in het versterken van een bepaald beeld en de klantbeleving, aan het toeval over te laten. 

ETP maakte bij één van haar pitches voor een nieuwe klant mee dat nieuwe kleding beslist nodig was om de medewerkers – waarin veel werd geïnvesteerd op het gebied van opleidingen –  binnen te houden. De bedrijfskleding die op dat moment gedragen werd viel zo slecht in de smaak dat voornamelijk de jonge medewerkers liever een andere werkgever zochten. ETP overtuigde de klant in één klap met de eerste presentatie. Door met de medewerkers in gesprek te gaan en aan de hand van een klankbordgroep werd veel draagvlak bereikt. Al jaren ontwerpt en levert ETP alle kleding voor deze retailketen.”

  • delen

Terug naar ETP Magazine

Lees ook