Connected: De nieuwe collectie van ABN AMRO

ETP maakt sinds 2002 de bedrijfskleding voor ABN AMRO. De eerste collectie heette ‘Style’ en werd begin 2003 gelanceerd. Vorig jaar werd ETP opnieuw gekozen om een nieuw concept te ontwerpen, de vijfde collectie voor ABN AMRO! 

De nieuwe collectie heet ‘Connected’. Deze naam staat symbool voor de herkenbare en professionele uitstraling die ABN AMRO medewerkers met elkaar én met de klant verbindt.

Het resultaat is geweldig! Een mooie en bijzondere collectie: zakelijk met een eigentijdse twist. Voor de heren bestaat de nieuwe collectie uit stijlvolle, modern gesneden pakken in een diepe grijsblauwe tint, te combineren met slim-fit shirts in een aantal kleuren. Alle modellen voor de dames vallen op door het ‘cleane’ ontwerp en de mooie pasvorm. Om de collectie tot één mooi en gebalanceerd geheel te maken, zijn enkele bijzondere accessoires toegevoegd in frisse en felblauwe tinten: een kleurenpallet passend bij ABN AMRO.

De ABN AMRO medewerker had een belangrijke stem in de ontwerpfase en er werd een klankbordgroep bij het proces betrokken, die de ABN AMRO collega’s uit het hele land vertegenwoordigde. Deze klankbordgroep leverde middels feedbacksessies een waardevolle bijdrage aan de nieuwe items, van de pasvorm tot aan de kleuren van de accessoires. 

Een geweldige primeur is het thema Plus Size in het Connected beeld! Een groepje ABN AMRO dames die een maatje meer dragen is hiervoor samen met ETP aan de slag gegaan: het resultaat is een aanwinst voor de collectie én meer draagplezier.

ABN AMRO en ETP zijn trots op Connected!

 


“Wat ben ik blij met de mooie kleding die jullie gemaakt hebben en zo fijn dat er aan ons gedacht wordt! Het zit heel lekker en ziet er prachtig uit. De ontvangst bij ETP was ook zo hartelijk en goed verzorgd en erg gezellig”.

ABN AMRO medewerker die betrokken was bij de ontwikkeling van de Plus Size items. 

 

  • delen

Terug naar ETP Magazine

Lees ook